Módní ateliér Noira
V Noira jsme nastavili procesy a HR podporu, díky čemuž zakázky zrychlily o 30 %

Ateliér Noira, vedený mladou návrhářkou, se potýkal s přetížením. Tvůrčí práce byla na vysoké úrovni, ale chyběl systém. Zakázky se hromadily, dodací lhůty se prodlužovaly a absence podpůrného týmu vedla k vyčerpání majitelky. Nejasné cenotvorby a nepřehledný proces od objednávky po realizaci navíc způsobovaly u klientů zmatek. To všechno brzdilo růst značky a vytvářelo pocit, že podnikání „nejede“ tak, jak by mohlo.
Naší strategií bylo nejprve detailně zmapovat denní fungování ateliéru – co zabírá nejvíce času, kde vznikají největší ztráty a co by šlo delegovat. Zavedli jsme systém pro správu zakázek a klientů, nastavili pravidla komunikace a pomohli s výběrem asistenta, který převzal část operativy. Dále jsme vytvořili jasný ceník, aby zakázková a kolekční tvorba byla čitelná a férová. Výsledkem je odlehčení hlavní osobnosti značky, což umožňuje soustředit se na to nejdůležitější.
